سه مکان شگفت انگیز درجهان


از همه چیز از همه جا

گلچینی ازموضوعات وتصاویر گوناگون ازهمه چیز و همه جای جهان


  سه مکان شگفت انگیز جهان

 

زوجان روسيان متقاعدان يحولون منزلهم الى قلعة رائعة

في اليابان..أقدم فندق في العالم عمره أكثر من 1300 سنة (صور + فيديو)

      ساحل هویگا در اسپانیا

 

 

آیا تاکنون ساحل بدون دریا دیده بودید؟ بدون تردید پاسخ شما نه است ، ولی امروز باهم این ساحل بدون دریا را می بینیم:

این ساحل " هویلگا" نام دارد و عجیب ترین ساحل جهان به شمار می رود.که در نزدیک شهر " یانیس" در شمال اسپانیا واقع شده است. 

 

شما در این ساحل آبهای شور و امواج شنی طلایی و شگفت انگیز و طبیعت سحرانگیز را خواهید دید.

این ساحل در دل کوههای سر به فلک کشیده پنهان است و رفتن به آن تنها با دستگاهها مکان یاب امکان پذیر است.


 

       تبدیل خانه به قلعه در روسیه

خانه ای را که در تصاویرزیر می بینید متعلق به یک زوج بازنشسته روسی است که آنرا به شکل قلعه در آورده اند.

این زوج که” Alexey and Valentina Krivov” نام دارند برای تبدیل خانه خود به یک قلعه اسطوره ای 16 سال زحمت کشیده اند.  

زوجان روسيان متقاعدان يحولون منزلهم الى قلعة رائعة

 

زوجان روسيان متقاعدان يحولون منزلهم الى قلعة رائعة

 

زوجان روسيان متقاعدان يحولون منزلهم الى قلعة رائعة

 البته اکثر مصالح استفاده شده در ساخت این قلعه از پس مانده های ساختمانی است که آنها  را جمع آوری کرده بودند.

زوجان روسيان متقاعدان يحولون منزلهم الى قلعة رائعة

 

زوجان روسيان متقاعدان يحولون منزلهم الى قلعة رائعة

 این زن و شوهر بازنشسته درسال 1996 میلادی به تنهایی به ساخت این خانه به شکل قلعه اقدام کردند ، اما به تدریج همسایگانشان به کمک آنان شتافتند. آنها اکنون با سه گربه و 4 سگ در این قلعه زندگی می کنند.                                               

 

 

                                           

    قدیمی ترین هتل جهان در ژاپن

 

درروستای "آوازوAWAZU  در استان (إيشيكاوا Ishikawa) ژاپن قدیمیترین هتل جهان قرار دارد که  درسال718 میلادی تاسیس شده و تاکنون همچنان فعال است و متعلق به خاندان (هوشي Hoshi) است و 46 نسل از این خانواده تاکنون این هتل را اداره کرده اند.

 في اليابان..أقدم فندق في العالم عمره أكثر من 1300 سنة (صور + فيديو)

 نام این هتل به عنوان قدیمی ترین هتل جهان در دفتر رکوردهای جهان " گینس" به ثبت رسیده است.

في اليابان..أقدم فندق في العالم عمره أكثر من 1300 سنة (صور + فيديو)

في اليابان..أقدم فندق في العالم عمره أكثر من 1300 سنة (صور + فيديو)

في اليابان..أقدم فندق في العالم عمره أكثر من 1300 سنة (صور + فيديو)

 اطراف این هتل را باغ های زیبا و مناظر طبیعی احاطه کرده اند.

في اليابان..أقدم فندق في العالم عمره أكثر من 1300 سنة (صور + فيديو)

في اليابان..أقدم فندق في العالم عمره أكثر من 1300 سنة (صور + فيديو)

 همانطور که در تصاویر می بینید بیشتر وسایل این هتل همچنان از وسایل قدیمی و سنتی است.

في اليابان..أقدم فندق في العالم عمره أكثر من 1300 سنة (صور + فيديو)

في اليابان..أقدم فندق في العالم عمره أكثر من 1300 سنة (صور + فيديو)

في اليابان..أقدم فندق في العالم عمره أكثر من 1300 سنة (صور + فيديو)

في اليابان..أقدم فندق في العالم عمره أكثر من 1300 سنة (صور + فيديو) في اليابان..أقدم فندق في العالم عمره أكثر من 1300 سنة (صور + فيديو)

 به مسافران این هتل چای ژاپنی و غذاهای دریایی و همچنین لباسهای ژاپنی Yukataداده می شود.

في اليابان..أقدم فندق في العالم عمره أكثر من 1300 سنة (صور + فيديو)

في اليابان..أقدم فندق في العالم عمره أكثر من 1300 سنة (صور + فيديو)

اتاقهای میهمانان درجه یک این هتل با دکورهای قرمز مشخص شده اند:

في اليابان..أقدم فندق في العالم عمره أكثر من 1300 سنة (صور + فيديو)

في اليابان..أقدم فندق في العالم عمره أكثر من 1300 سنة (صور + فيديو)

  

                             

       گستره

                           www.gostare.loxblog.com


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در جمعه 9 تير 1391برچسب:,ساعت 1:1 توسط حامد سایری|


قالب جدید وبلاگ پيچك دات نت